Per què tot estat esdevé burocràcia? Per què tot art esdevé negoci? Per què tota religió esdevé superstició? Aquests són els enunciats del tríptic bastit a Tot pel dramaturg, actor i director argentí Rafael Spregelburd, figura de referència a nivell mundial i present en anteriors edicions del festival Temporada Alta amb La estupidez o l'aclamada Lúcid, Premi de la Crítica de Barcelona al millor text i a la millor actriu, Cristina Cervià. És el mateix equip de Lúcid que es fa càrrec de portar a escena Tot, producció guanyadora de la 4ª edició del Premi Quim Masó a Projectes de Producció Teatral. En aquesta obra, formada per tres narracions breus i en què l'humor és un ingredient indispensable, uns acolorits buròcrates decideixen cremar la seva oficina, però mai comprenen molt bé el perquè; uns parents s'enfronten com salvatges per la conflictiva transformació d'algunes de les seves pertinences en obres d'art i , finalment, un bebè malalt durant una tempesta desencadena tots els temrrors ancestrals, inexplicables, que no es poden dir amb paraules.